Συχνές Ερωτήσεις-FAQ

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ-FAQ

Στην Executive Lease, δεσμευόμαστε να προσφέρουμε υψηλής ποιότητας υπηρεσίες στους πελάτες μας.

Εδώ θα βρείτε μερικές από τις πιο συχνές ερωτήσεις και απαντήσεις σχετικά με όλα τα θέματα των επιβατικών ή επαγγελματικών οχημάτων

ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ

  • ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΜΟΥ ΕΠΑΘΕ ΒΛΑΒΗ, ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟ. ΠΟΙΟΝ ΝΑ ΚΑΛΕΣΩ ΓΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ;

    Σε περίπτωση ακινητοποίησης του οχήματος λόγω βλάβης, καλέστε στη γραμμή εξυπηρέτησης οδηγών 1158 της Executive Lease , για  φροντίδα ατυχήματος και οδική βοήθεια (24ώρες /7ημέρες τη βδομάδα).

  • ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΜΟΥ ΕΚΛΑΠΗ, ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ;

    Δηλώστε το αμέσως στην αστυνομία και ζητήστε αντίγραφο της δήλωσης από το βιβλίο συμβάντων.


    Επικοινωνήστε με την Executive Lease και το τμήμα εξυπηρέτησης ατυχημάτων - κλοπών στο 2103493400. Φροντίστε να έχετε:

    • το αντίγραφο της δήλωσης κλοπής από το βιβλίο συμβάντων
    • τα κλειδιά
    • τα έγραφα του οχήματος που έχετε στην κατοχή σας


    Σε συνέχεια των ανωτέρω, προγραμματίστε την παραλαβή αυτοκινήτου προσωρινής αντικατάστασης, εφόσον η συγκεκριμένη υπηρεσία περιλαμβάνεται στο συμβόλαιό σας.

     

  • ΠΩΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΩ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ;

    Αν έχετε εμπλακεί σε τροχαίο ατύχημα, και εφόσον η υπηρεσία περιλαμβάνεται στο συμβόλαιό σας, καλέστε το κέντρο οδικής βοήθειας (24ώρες/7ημέρες) για την περίπτωση που δεν είναι εφικτή η μετακίνηση του οχήματος. Ταυτόχρονα, η Executive Lease σας παρέχει την υπηρεσία φροντίδας ατυχήματος για την καταγραφή του συμβάντος και την πληρότητα της ανταλλαγής στοιχείων, την οποία μπορείτε να  ενεργοποιήσετε είτε με την οδική εξυπηρέτηση ή μεμονωμένα.


    Στη συνέχεια, επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης ατυχημάτων της Executive Lease στο 2103493400 και θα σας δοθούν  όλες οι  απαραίτητες συμβουλές, προκειμένου να προγραμματιστούν  οι ενέργειες επισκευής και παροχής οχήματος αντικατάστασης, εφόσον αυτή η υπηρεσία περιλαμβάνεται στο συμβόλαιό σας.

     

  • ΤΙ ΚΑΝΩ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΘΡΑΥΣΗΣ ΚΡΥΣΤΑΛΛΩΝ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΜΟΥ;

    Σε περίπτωση θραύσης κρυστάλλων του οχήματός σας, εφόσον η συγκεκριμένη υπηρεσία περιλαμβάνεται στο συμβόλαιό σας, επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης ατυχημάτων της Executive Lease στο 2103493400 και θα σας δώσει όλες τις απαραίτητες συμβουλές.

  • ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΜΟΥ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ, ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΟΧΗΜΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΜΕΧΡΙ ΑΥΤΟ ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΤΕΙ;

    Για παραλαβή οχήματος αντικατάστασης, εφόσον το συμβόλαιό σας περιλαμβάνει τη συντήρηση και με τους όρους που περιγράφονται σε αυτό, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το τμήμα τεχνικής εξυπηρέτησης της Executive Lease 2103493400. Στη συνέχεια, οι τεχνικοί μας σύμβουλοι εγκρίνουν & ενεργοποιούν την υπηρεσία κράτησης ώστε να σας παρέχουμε αυτοκίνητο αντικατάστασης κατόπιν αιτήματός σας, χωρίς επιπλέον χρέωση.

  • ΕΛΑΒΑ ΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΕΤΑΙΡΙΚΟ ΜΟΥ ΟΧΗΜΑ, ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ;

    Λαμβάνοντας κλήση για παράβαση που έχετε πραγματοποιήσει, πρέπει να την πληρώσετε στον αντίστοιχο αρμόδιο φορέα. Σε αντίθετη περίπτωση ή καθυστέρηση πληρωμής επιβάλλονται επιπλέον  πρόστιμα.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

  • ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΓΙΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ;

    Για να ενημερωθείτε για τις ειδικές προσφορές των οχημάτων που διαθέτουμε παρακαλούμε επισκεφθείτε στην ιστοσελίδα μας την ενότητα προσφορές. Εκεί θα δείτε όλες τις τελευταίες μας προσφορές ή ζητήστε μας εσείς το αυτοκίνητο που επιθυμείτε. Εναλλακτικά, μπορείτε να καλέσετε τον υπεύθυνο του λογαριασμού σας  στο 2103493400, ώστε να σας ενημερώσουμε για μεμονωμένες προσφορές, τόσο καινούργιων όσο κι ελαφρώς μεταχειρισμένων αυτοκινήτων.

  • ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΤΟΥ ΕΤΑΙΡΙΚΟΥ ΜΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ EXECUTIVE LEASE, ΠΟΙΟ ΣΤΑΔΙΟ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ;

    Με την ολοκλήρωση των διαδικασιών για την παραγγελία του νέου σας αυτοκινήτου, το τμήμα παραγγελιών της Executive Lease διεξάγει όλους τους απαραίτητους ποιοτικούς ελέγχους με την εκάστοτε αντιπροσωπεία για την αποστολή της παραγγελίας σας στο εργοστάσιο. Λαμβάνοντας την επιβεβαίωση της παραγγελίας από τον κατασκευαστή, καθώς και την αναμενόμενη ημερομηνία παράδοσης για το νέο σας όχημα, επικοινωνούμε μαζί σας για την παράδοση του οχήματος. Σε περίπτωση που έχετε κάποια απορία για την πορεία της παραγγελίας σας, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με το τμήμα παραδόσεων στο 2103493400.

  • ΤΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΩ ΣΕ ΑΣΦΑΛΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟ ΕΤΑΙΡΙΚΟ ΜΟΥ ΟΧΗΜΑ;

    Ως οδηγός, οι υποχρεώσεις που έχετε είναι :

    1. ορθή και προσεκτική χρήση του οχήματος
    2. έκδοση κάρτας ελέγχου καυσαερίων
    3. έγκαιρη προσέλευσή σας για τον έλεγχο ΚΤΕΟ.

    Ταυτόχρονα για την ασφαλή κατάσταση του αυτοκινήτου σας, ελέγχετε :

    1. τη στάθμη λαδιού μηχανής, υγρών ψυγείου
    2. την κατάσταση και πίεση των ελαστικών

     

  • ΣΕ ΠΟΣΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΤΟΥ ΕΤΑΙΡΙΚΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΜΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΚΔΩΣΩ ΚΑΡΤΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΑΥΣΑΕΡΙΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΕΤΑΙΡΙΚΟ ΜΟΥ ΟΧΗΜΑ;

    H κάρτα ελέγχου καυσαερίων εκδίδεται κάθε χρόνο, μετά την συμπλήρωση του 1ου έτους του αυτοκινήτου. Είναι απαραίτητη τόσο για τα επιβατικά όσο και για τα επαγγελματικά οχήματα.

  • ΣΕ ΠΟΣΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΤΟΥ ΕΤΑΙΡΙΚΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΜΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΕΛΕΓΧΟ ΚΤΕΟ;

    Ο έλεγχος ΚΤΕΟ πρέπει να πραγματοποιηθεί λίγο πριν τη συμπλήρωση του 4ου έτους από την ημερομηνία 1ης αδείας  του αυτοκινήτου. Ο προγραμματισμός της διαδικασίας πρέπει να γίνεται τουλάχιστον 3 μήνες πριν. Για πρόσθετες πληροφορίες μπορείτε να απευθυνθείτε στην γραμμή εξυπηρέτησης πελατών στο 2103493400 για να πληροφορηθείτε τα συνεργαζόμενα με την εταιρεία μας  Κέντρα Τεχνικού Ελέγχου.

  • ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ, ΟΤΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΩ SERVICE;

    Για αίτημα ή ραντεβού service και αλλαγής ελαστικών κάνετε την εγγραφή σας στην εφαρμογή My Executive. Η εφαρμογή είναι ενεργή 24 ώρες. Η απάντηση θα σας σταλεί αυθημερόν ή το αργότερο την επόμενη εργάσιμη, διαφορετικά επικοινωνήστε με στο τηλέφωνο 210-3493400. Στην περίπτωση που η συγκεκριμένη υπηρεσία δεν περιλαμβάνεται στο πακέτο υπηρεσιών σας, απαιτείται να συντηρείται το όχημα σας σύμφωνα με τις οδηγίες του εκάστοτε κατασκευαστή.

  • ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΜΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΤΟΥ. ΣΕ ΠΟΙΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ Η ΑΛΛΑΓΗ;

    Για αντικατάσταση ελαστικών, εφόσον η συγκεκριμένη υπηρεσία περιλαμβάνεται στο συμβόλαιό σας, μπορείτε να καλέσετε τον τεχνικό μας σύμβουλο ελαστικών στο 2103493400.  Σε κάθε περίπτωση, η αντικατάσταση των ελαστικών σας πραγματοποιείται σε περιοχή που σας εξυπηρετεί. Για τις έκτακτες περιπτώσεις που δεν έχετε τη δυνατότητα να μεταβείτε στον συνεργάτη μας για την αλλαγή των ελαστικών, μπορείτε να ζητήσετε την υπηρεσία pick up and delivery για αντικατάσταση ελαστικών.

  • ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΑΞΙΔΕΨΩ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΜΕ ΤΟ ΕΤΑΙΡΙΚΟ ΜΟΥ ΟΧΗΜΑ; TΙ ΕΓΓΡΑΦΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΚΔΟΘΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ;

    Για να παραλάβετε τα έγγραφα που απαιτούνται για το ταξίδι σας στο εξωτερικό, επισκεφθείτε την ενότητα ταξίδι στο εξωτερικό  ή καλέστε στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο 2103493400 και με γραπτή σας αίτηση τουλάχιστον 3 ημέρες πριν την αναχώρησή σας, θα λάβετε την έγγραφη έγκριση της Executive Lease για να κινηθεί το όχημα εκτός Ελλάδας και την πράσινη κάρτα διεθνούς ασφάλισης

  • ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΘΩ ΓΙΑ ΠΡΟΣΦΟΡΑ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΤΟ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΕΤΑΙΡΙΚΟ ΜΟΥ ΟΧΗΜΑ ΣΤΗΝ ΛΗΞΗ ΤΗΣ ΜΙΣΘΩΣΗΣ;

    Μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τμήμα συμβούλων remarketing στη γραμμή 2103493400 ή ηλεκτρονικώς στο email: sales@executive.gr , ώστε να μας γνωστοποιήσετε το αίτημά σας.

  • ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΤΟΥ ΕΤΑΙΡΙΚΟΥ ΜΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ;

    Κατά την ημερομηνία λήξης του συμβολαίου σας, πρέπει να επιστρέψετε το όχημά σας στις εγκαταστάσεις μας. Η διεύθυνση των κεντρικών μας γραφείων είναι : Σιδηροκάστρου 5-7, Βοτανικός, Αθήνα,Τ.Κ. 11855, 15ο χλμ.. Οι επιστροφές των οχημάτων εκτελούνται εντός  εργάσιμων ημερών ( Δευτέρα έως Παρασκευή) και ωρών (10:00 – 16:00). Σε περίπτωση που θέλετε επιπλέον διευκρινήσεις, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τμήμα επιστροφής οχημάτων στο 2103493400.


    Για επιστροφές οχημάτων εκτός Αθηνών, επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο 2103493400 ώστε να σας παραπέμψει στον αντίστοιχο σταθμό εξυπηρέτησης που διαθέτουμε.

    Το όχημα πρέπει να επιστραφεί μαζί με τα εξής έγγραφα:

    • Πρωτότυπη άδεια κυκλοφορίας
    • Πρωτότυπο ασφαλιστήριο σήμα
    • Αντίγραφο τελών κυκλοφορίας
    • Βιβλίο συντήρησης και εγγύησης αυτοκινήτου
    • Βιβλίο οδηγιών χρήσης αυτοκινήτου
    • Πρωτότυπη κάρτα ΚΤΕΟ
    • 2ο κλειδί
    • Εργαλεία
    • Ρεζέρβα


    Το αρχείο Damage Guidelines σας ενημερώνει ενδεικτικά για τις αποδεκτές και μη αποδεκτές ζημιές του οχήματος κατά τον έλεγχό του την ημερομηνία επιστροφής. Κατά την επιστροφή του οχήματος, γίνεται εσωτερικός και εξωτερικός έλεγχος παρουσία του οδηγού.

ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΜΟΥ