Leasing για όλους!
Το ψάχνεις; Το έχουμε! Μίσθωσε τώρα εύκολα και γρήγορα το νέο σου όχημα, με όλες τις υπηρεσίες Executive Lease!
Παγκοσμίως η τάση αναζήτησης νέων ανανεώσιμων πηγών ενέργειας είναι πλέον ένα από τα πλέον σημαντικά ζητήματα. Ο τομέας του αυτοκινήτου δεν θα μπορούσε να μην πρωτοστατεί σε αυτήν την αναδιάρθρωση που συντελείται εδώ και κάποια χρόνια. Οι εταιρείες και οι έρευνες τους επ’ αυτού έχουν φέρει κάποια σπασμωδικά αποτελέσματα (υγραέριο, υβριδικά αυτοκίνητα κ.α.) αλλά όχι κάτι μαζικό και καθολικό.
Οι ενδείξεις σε αυτήν την κατεύθυνση δείχνουν ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα ‘ναι η καταλληλότερη λύση για μαζική παραγωγή. Παράλληλα, θα είναι και ο λόγος απεμπλοκής του αυτοκινήτου από το πετρέλαιο και τα παράγωγα του. Ο τομέας της χρονομίσθωσης αυτοκινήτων θα συμβάλει καθοριστικά προς αυτήν την κατεύθυνση. Οι λόγοι που δεν έχει συμβεί ακόμα είναι οικονομικοί καθώς είναι πολύ πιο ακριβά ακόμα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Στην executive lease, σαν εταιρεία με οικολογικές ‘αγωνίες’, παρακολουθούμε τα δρώμενα στον τομέα αυτό…
Η Αυστραλία είναι παραδοσιακά μια χώρα που ακολουθεί, αν όχι ηγείται των εξελίξεων. Με στοιχεία από την afr (Australian finance review, afr.com) την παλαιότερη οικονομική εφημερίδα της χώρας των καγκουρό, στην Αυστραλία αναμένονται πωλήσεις 1 εκατομμυρίου ηλεκτρικών αυτοκινήτων τους επόμενους 12 μήνες. Το 9% των πελατών της Chevin, εκ των μεγαλύτερων εταιρειών κατασκευής λογισμικου διαχείρισης στόλου παγκοσμίως, χρησιμοποιεί ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Το ποσοστό αυτό μπορεί να μοιάζει μικρό, αλλά είναι διπλάσιο από αυτό του 2007.
Για να περάσουμε στο πρακτικό κομμάτι, ο λόγος που δεν είναι όλα τα αυτοκίνητα ηλεκτρικά γύρω μας, είναι η αποθήκευση ενέργειας. Οι αποστάσεις που έχουν φτάσει μέχρι στιγμής τα ηλεκτρικά ή τα ηλεκτρικώς υποβοηθούμενα αυτοκίνητα είναι της τάξης των 200-250 χιλιομέτρων (και αυτό σε εξαιρετικές περιπτώσεις). Η χωρητικότητα των μπαταριών για να κινηθεί το αυτοκίνητο είναι το μεγάλο πρόβλημα από χωροταξικής πλευράς αλλά και οικονομικά. Οι μεγάλες μπαταρίες κοστίζουν πολύ αλλά και χρειάζονται πολύ χώρο για να τοποθετηθούν. Και σ’ αυτήν την περίπτωση βέβαια την λύση θα την δώσει η τεχνολογία μέσω της έρευνας και ανάπτυξης. Μια ομάδα του Stanford University, άρχισε να προσπαθεί να τηλεμεταφέρει ηλεκτρικό ρεύμα. Η εν λόγω ομάδα κατάφερε να μεταδώσει ένα miliwatt ηλεκτρικού ρεύματος σε ένα κινούμενο λαμπτήρα led. Αυτό ήταν αρκετό ώστε να αποφασίσουν στο M.I.T. να χορηγήσουν την παραπάνω έρευνα.
Συμπερασματικά λοιπόν, ίσως βρισκόμαστε πιο κοντά από ποτέ στην ‘εξηλεκτροποίηση’ των αυτοκινήτων. Ήδη στην Νορβηγία η κυβέρνηση έδωσε ένα ειδικό αυτοκόλλητο στις εταιρείες leasing, το οποίο τοποθετείται στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που μισθώνονται. Με αυτό το αυτοκόλλητο ο οδηγός εξασφαλίζει φοροαπαλλαγές, δωρεάν διελεύσεις σε διόδια, ακτοπλοϊκά εισιτήρια και άλλα πλεονεκτήματα.
Δείχνει λοιπόν η ηλεκτροκίνηση να μην δύναται να εκβαραθρωθεί από την πρώτη επιλογή για την αντικατάσταση της πετρελαιοκίνησης.
Πηγές:
http://www.cbsnews.com/news/research-could-help-electric-cars-recharge-while-driving/